Klacht: geannuleerd pakket

op 01 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik was opgelicht aan een persoon die heeft niet betaald, en ik had de pakket verstuur naar buitenland. Maar ik kon niet meer geannuleerd want het was te laat van postnl.
en ik ben boos op postnl

Gewenste Oplossing:

de pakket treug hallen of geannuleerd en dan treug sturen naar mijn adres

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 juli 2019 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft, omdat u een naar het buitenland verzonden pakket niet meer retour kunt ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u het pakket retour wilt ontvangen, omdat de ontvanger nog niet heeft betaald voor de zending. Echter is het niet mogelijk om een pakket naar het buitenland tegen te houden. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door banksx