Klacht: Geannuleerd bestelling na twee weken (nog) niet terugbetald

op 05 mei 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 april heb ik een vaatwasser besteld. Omdat ik de verkeerde item had besteld heb ik binnen een paar uur contact opgenomen met klantenservice om de bestelling te cancelen. De volgende dag heb ik een bevestiging van mijn verzoek tot annuleren ontvangen gekregen.

Op 22 april heb ik klantenservice ge-emailed om te vragen waneer het bedrag wordt terugbetaald op mijn credit card. Op deze email werd gereageerd dat ik een bericht zal ontvangen waneer de terugbetaling op gang is gezet.

De terugbetaling heb ik nog steeds niet ontvangen.

Ik maak me zorgen omdat de annulering twee weken geleden plaatsvond, terwijl andere webwinkels zoals bol.com beloven terugbetaling binnen 3 werkdagen.

Ik zit twee weken zonder vaatwasser, en straks betaal ik rente over de schuld voor de geannuleerde bestelling.

Gewenste Oplossing:

Graag het bestelbedrag terugbetalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patrickrushton