Klacht: Geagiteerde/agressieve reactie medewerker EHBO

op 26 oktober 2011 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag met gezelschap van (psychiatrische) jongeren naar het pretpark geweest. Bij de eerste attractie raakt een jongere geblesseerd aan de nek.Na dit zelf met 2 andere collega’s te hebben beoordeelt als verpleegkundige, EHBO’r en BHV’r is er een spier verrekt wat ontzettend pijn kan doen.Voor de zekerheid naar de EHBO’r ter plekke gegaan.Bij deze meneer slaat direkt de paniek toe, overleg en discussie aangaan wordt onmogelijk gemaakt. Wel worden de jongeren angstig door deze manier van werken.Meneer wil de ambulance bellen en fixeert haar hoofd met zijn handen om ons vervolgens toch maar te verwijzen naar de huisarts in het dorp!?Wanneer ik net in overleg ben met mijn collega, omdat ik nog van niets wist komt meneer op hoge poten naar buiten gelopen, wanneer ik onheus en respectloos wordt benadert spreek ik hem aan op zijn gedrag en houding.Helaas is hij niet bereid om in gesprek te gaan maar loopt gespannen terug naar zijn kantoor.Ik heb geleerd om rustig te blijven in zulke situaties maar deze meneer heeft hier blijkbaar bijscholing in gemist. Jammer want uiteindelijk doet hij zinvol werk maar zonder communicatie. Bij de huisarts is er gelukkig meer begrip en worden we gehoord, conclusie is een verrekte spier en zo heeft ze toch nog kunnen geniet van een dagje op het park en van de attracties.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden over het park en de medewerkers in het algemeen. Mijn oplossing over bovenstaand probleem is in gesprek gaan met deze medewerker en aandacht te richten op overleg en communicatie.(We hadden namelijk helaas niet in te brengen).Hoe ga je om met personen die letsel hebben opgelopen?

Heeft op 01 november 2011 om 11:29 geantwoord

Bedankt voor de snelle berichtgeving. Ik ben tevreden over de oplossing dat leidinggevende het met de medewerker bespreekbaar maakt, zodat hij een volgende situatie in samenwerking en rust kan oplossen.

Alvast bedankt,
H. Fortuin

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slagharen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Slagharen

Heeft op 01 november 2011 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de manager van de afdeling op de hoogte gebracht en die zal de betreffende medewerker hierop aanspreken. Wij hebben een reactie naar de gast gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door hennyfortuin