Klacht: geachte lezer

op 31 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

medio jul 2011 heb ik een wizzit 2 in een gekocht in uw winkel. Ik was niet tevreden met de werking van het apparaat en heb dit binnen 10 dagen geretourneerd. Op 28 Juli is via TNT post het produkt teruggestuurd samen met het ingevulde evaluatieformulier. Tot op heden (31 oktober) heb ik mijn geld 39,95 euro niet terug ontvangen. Ik verzoek u vriendelijk om het bedrag over te maken op rekeningnummer 3454728 ING bank
ik verwacht een spoedige afhandeling
met vriendelijke groet
jeanne spreksel

Gewenste Oplossing:

terug betaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 01 november 2011 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Storting aangevraagd bij de afdeling administratie, na controle retourzending en service gesprek op 31/10.

Alle klachten die gemeld zijn door jean49