Klacht: Geachte heer/mevrouw,

op 28 januari 2011 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Sandd

7 jaren geleden - Beste heer / mevrouw, Vriendelijk dank voor uw reactie. Sandd streeft een zo hoog mogelijke kwaliteit na en wij zijn continue bezig met het monitoren van de bezorgkwaliteit. Wij werken dan ook met een uitgebreid kwaliteitssysteem, waarmee wij in staat zijn de desbetreffende bezorger/bezorgster te achterhalen en melding te maken. Het is mogelijk de stukken retour te zenden middels de oranje TNT brievenbus, we komen overigens de stukken ook graag bij u ophalen. Als u graag wilt dat we de stukken ophalen zouden we graag nog even uw telefoonnummer ontvangen zodat we even kunnen bellen of het schikt dat we langskomen. Nogmaals vriendelijk dank voor uw melding en excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit dat dergelijke incidenten in de toekomst niet meer voorkomen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Sandd bv Afdeling Sales

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 14 december 2011 om 10:37 geantwoord

Beste heer/mevrouw Raanhuis ,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Aangezien het een oud incident is gaan we er vanuit dat het incident is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, wilt u dan zo vriendelijk zijn ons dit te melden via klantenservice@sandd.nl.

Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.

Sandd bv
Afdeling Sales

Alle klachten die gemeld zijn door tiel