Klacht: geachte heer/mevrouw

op 31 oktober 2011 over EmTe in de categorie Supermarkten

gedurende het laatste kwartaal wil ik u vermelden dat het vlees van Emt te valkenswaard nwe waalreseweg van zeer slechte kwaliteit en service is.
de meisjes achter de nieuwe verse vleestoonbank kunnen niet de klanten te woord steen over bijv schouder- of halskarbonaden. het verschil kennen ze echt niet.
een greep uit verschillende service?verleningen is met name: zeer ondeskundig personeel achter de toonbank ik ben zelf klant van de sligro in eindhoven maar zo’n slecht vlees heb ik de laatste tijd niet meegemaakt geef a.ub de slager terug die wel deskundigheid en vakmanschap had.
de gemarineerde entrcote die ik om 17.30 op 31 oktober bestelde vonden trouwens mijn honden erg lekker.
ook een zekere heer van de Dungen heeft met een boos gezicht de kogelbiefstuk teruggegeven is dit klantvriendelijk??? nee met alle respect schelden mag niet maar het verse vlees is van zeer slechte kwaliteit.

kijk even hoe het is gesteld met de bedrijfsvoering in deze zaak misschien is het gegraaf wel een wijk waar minder maatschappijke mensen wonen maar kwaliteit is toch wel het voornaamste wat een supermarkt mag bieden hopelijk neemt u deze klacht serieus zo niet maak ik hier zeker werk van.

Alle klachten die gemeld zijn door ilios