Klacht: Geachte heer,mevrouw,

op 30 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

In spetember ben ik opgebeld om te vragen of ik mijn abonnement wilde verlengen, daar het jaar contract op 6 december 2011 afloopt. Ik heb dit bevestigd en gezegd dat ik dan een wijziging wilde ,per 6 december 2011 geen onbeperkt bellen meer bij mijn abonnement. Dit was allemaal zo genoteerd,en u kunt zich voorstellen dat ik me een ongeluk schrok toen de rekening kwam met 80 euro aan gesprekskosten !!!!! ik had namelijk nog mijn onbeperkt bellen tot 6 december 2011. Wat is er nu gebeurt? ze hebben mijn “nieuwe”abonnement eerder in laten gaan,en wel per 6 october. Dit kan dus helemaal niet omdat mijn jaar contract nog niet afgelopen was !!! En nu zit ik met een hoge onterechte kostenpost. Vervolgens probeer ik dit op te lossen via de klantenservice word ik eerst vreselijk onbeschoft te woord gestaan ,wat ik nog nooit eerder heb mee gemaakt bij tele 2 en dan had “ik maar op moeten letten”….ik denk dat tele2 op ha moeten letten die hebben de fout gemaakt. weer gebeld allemaal mensen in training .begrijpelijk moeten het ook leren maar je hangt zo wel snel 30 minuten aan de telefoon…. nu ligt het bi jde afdeling finacieen die terug moeten bellen. Maar dan verwachten ze wel dat je de hele tijd met je gsm kunt rond lopen…ik vind het heel kwalijk als er een fikse fout is gemaakt door tele 2 zelf, je kunt namelijk niet een contract veranderen als het jaar nog niet om is,alleen als je er wat bij besteld! Fout door hun gemaakt maar ik kan me rot bellen en regelen om alles weer goed te krijgen,anders heb je volgende maand weer het zelfde gedoe.
Ben ik helemaal niet gewend van tele2 en ik hoop ook dat dit heel snel is opgelost met !! vergoeding van mijn telefoonkosten dit ik extra heb moeten maken om steeds te bellen naar (nog) onkundige telefoniste.

dat mijn onterecht geinde gesprekosten zo snel mogelijk terug gestuurd worden, en de gemaakte kosten van het bellen naar de klatenservice, plus een of andere goed makertje voor de werkelijke vreselijke onbeschofte medewerker de eerste keer aan de telefoon.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 01 november 2011 om 10:07 geantwoord

Tele2 betreurt het dat er verwarring is ontstaan over de contractswijziging en de ingangsdatum. De klant heeft dit probleem reeds aan de klantenservice gemeld en het is nog in behandeling bij de afdeling Finance. De klant zal hier nog over teruggebeld worden.

Heeft op 04 november 2011 om 08:36 geantwoord

ben nog niet terug gebeld.....

Alle klachten die gemeld zijn door riake