Klacht: geachte heer,mevrouw

op 06 oktober 2011 over Hotelspecials in de categorie Horeca

op 21/09/2011 hebben wij via internet geboekt bij hotel specials voor een overnachting voor 2 pers. in leuven voor de datum van 01/10/2011 tot 02/10/2011. we hebben een brief aan gehad dat de reservering aanvaard was en dat we een mail +v brief kregen 48uren voor we naar leuven vertrekken met de gegevens van het hotel want dat stond niet in de brief. we hebben twee dagen voor aankomst en de dag daarna onze mail nagekeken en we hebben niks ontvangen. we zijn naar leuven gegaan en info gevraagd over hotel specials en met gevolg niemand kende het en niemand wist waar het was. er stond wel een 0900 nr op en hebben meermaals gebeld maar kregen telkens te horen dit nr bestaat niet. er stond nog een andere nr op en toen kwamen we in frankrijk uit. we vinden dat niet kan. toen hebben we een ander hotel moeten nemen want we wisten dus niet waar we moesten zijn. nu woensdag 5/10/2011 hebben we de brief aangehad met het addres van het hotel voor in leuven maar dat is wel wat te laat denk he!!!en het factuur zat erbij met de rekening het was 70 euro voor twee personen. maar we hebben geen hotel gezien van julie.
en wat nu?????

wat stellen julie voor????

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelspecials in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelspecials een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelspecials

Heeft op 01 juli 2014 om 14:47 geantwoord

Deze klacht is inmiddels verlopen. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben, dan helpen wij u graag via klachten@hotelspecials.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door apenzot