Klacht: Geachte heer, mevrouw,

op 06 juli 2012 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb op mijn ov shipkaart twee producten zitten die met elkaar vechten, waardoor er verkeerde korting berekend wordt.
Ik heb een OV Shipkaart voor de bus, waarop twee producten staan 1. dalurenproduct dat leeftijdsgebonden is (korting 34% bij 65 jaar) en een persoonsgebonden product voor brabant (bus) met 40% korting en bij 65 jaar 65% korting. Die 65% wordt niet berekend bij het bereiken van de 65 jarige leeftijd omdat het product blijkbaar niet accordeert met het product wat reeds op de kaart staat. Hier heeft de klant geen enkele invloed op. Er zijn blijkbaar slechts drie opties: 1. product laten vervallen (34% korting bij 65 jaar door heel Nederland) 2. Niet doen, dan blijft 40% korting voor Brababt 3. Opnieuw een nieuw product kopen a 10,50 euro, dat wel 65% berekent.

Ik ben tevreden met de oplossing dat voor elke klant de hoogste korting wordt berekend, omdat de klant geen invloed heeft op het procedureverloop van de verschillende producten.

Dit is misleiding, immers er wordt nergens over gerept bij het kopen van een nieuw product of bij het bereiken van de 65 jarige leeftijd!

Alle klachten die gemeld zijn door JdeGroot