Klacht: Geachte heer, mevrouw,

op 16 oktober 2011 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vanaf half juli 2011 heb ik al dagelijkse storingen van de kabel. Een aannemer heeft als opdracht voor Ziggo het kabelkastje een meter omhoog getrokken, want het was zo verzakt. Vanaf 15 juli is mijn kabel dus losgeschoten en heb ik problemen. Afgezien dat ik twee weken geen tv heb kunnen kijken. Er is toen een noodkabel geplaatst, vanaf het kastje, van het begin van de straat, over de straat,langs de huizen van de buren, door mijn brievenbus door de gang naar mijn woonkamer waar de noodkabel is aangesloten. Ondanks deze noodkabel zijn er nog diverse storingen geweest. Afgezien dat door vandalisme 2 maal de kabel is doorgesneden en ik helemaal niets meer had, geen tv, geen internet en geen telefoon.
Het gaat nu allemaal een beetje lang duren. Schadevergoeding zou ik krijgen werd mij verteld door een dame van de klantenservice. Daar klopt dus ook al niets van. Maar wie gaat mij nu schadevergoeding geven? Want nu wordt het dus ook steeds kouder. Doordat de kabel door de brievenbus steekt staat deze dus open. De gang wordt daardoor steenkoud. Maar de kamerdeur kan niet dicht. U kunt dus wel nagaan dat mijn verwarming nu al staat te loeien, laat staan voor de komende weken, maanden wanneer het nog kouder gaat worden. Er zijn nu al een paar nachten met nachtvorst geweest. Want ik heb geen vertrouwen meer in dat het op korte termijn gerepareerd gaat worden. En dan voor alle keren dat er storing was en er iemand langs zou komen, al mijn vrije dagen die ik heb moeten opnemen, wie compenseert dat?

Als de kabel eens een keer wordt ingegeraven, wordt wel eens tijd!!

Alle klachten die gemeld zijn door helenjocker