Klacht: geachte dames/heren,

op 28 januari 2011 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Sandd

7 jaren geleden - Geachte mevrouw Sanderse, Dank u wel voor uw reactie. Zoals wij telefonisch afgesproken hebben, zal het depot contact met u opnemen om de poststukken op te halen. Tevens zal de betreffende bezorger aangesproken worden op zijn/haar handelen. Wij gaan er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sales Administratie Sandd B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 14 december 2011 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Sanderse ,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Aangezien het een oud incident is gaan we er vanuit dat het incident is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, wilt u dan zo vriendelijk zijn ons dit te melden via klantenservice@sandd.nl.

Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Sandd bv
Afdeling Sales

Alle klachten die gemeld zijn door betty100