Klacht: geachte,

op 30 september 2011 over Teqport Services GmbH in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus heb ik een stijltang via groupon aangekocht.De levering zou gebeuren door teqport.
Na lang wachten contact opgenomen met groupon.Deze waren verrast dat de stijltang niet toegekomen was want hadden contact opgenomen met teqport en mij het nummer van de bestelling doorgestuurd zodat ik via trac en trace kon nagaan waar mijn stijltang zat.Blijkbaar was ze op 24 augustus afggeleverd bij de buren.De buren weten van niets vind nergens een handtekening ter ontvangst terug.
Iedereeen stuurt me door van de een na de andere.Groupon reageert alleen op mail en laten u aan de telefoon wachten zodanig lang dat de telefoonrekening ondertussen begint op te lopen.

Gewenste Oplossing:

Aangezien alles al betaalt is en dit toch wel 60 euro is wil ik het geld terug of wat nog beter zou zijn zou ik graag de stijltang toch nog ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZyRa