Klacht: Geachte,

op 14 oktober 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via telefonisch contact werd mij een Elderzz-kaart opgedrongen. Het ging hier over goedkope hotelovernachtingen.
Heb nooit iets getekend op papier! Het gesprek zou opgenoen geweest zijn.Heb het pakket afgebeld in augustus. Begin september stuurt men achter opnieuw een kaart. Bel weer af.
Men (zij van Elderzzz gingen het regelen.Na 14 dagen kreeg ik
een eerste aanmaning van een incassobureau MKbusiness.Heb gebeld met Elderzz en zij stuurden me een mail met bevestiging dat ik het pakket niet wilde.Deze bevestigingsmail stuurde ik naar MKbusiness, doch nu na
14 dagen krijg ik weer aan aanmaningsmail nu voor 99 euro plus 40 euro boete voor niet-betaling.Ik weiger te betalen.

Gewenste Oplossing:

Niets betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
.

Alle klachten die gemeld zijn door