Klacht: Geachte,

op 14 oktober 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Via telefonisch contact werd mij een Elderzz-kaart opgedrongen. Het ging hier over goedkope hotelovernachtingen.
Heb nooit iets getekend op papier! Het gesprek zou opgenoen geweest zijn.Heb het pakket afgebeld in augustus. Begin september stuurt men achter opnieuw een kaart. Bel weer af.
Men (zij van Elderzzz gingen het regelen.Na 14 dagen kreeg ik
een eerste aanmaning van een incassobureau MKbusiness.Heb gebeld met Elderzz en zij stuurden me een mail met bevestiging dat ik het pakket niet wilde.Deze bevestigingsmail stuurde ik naar MKbusiness, doch nu na
14 dagen krijg ik weer aan aanmaningsmail nu voor 99 euro plus 40 euro boete voor niet-betaling.Ik weiger te betalen.

Niets betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:24 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door