Klacht: Gazelle Ultimate t21 garantie betwisting

op 17 april 2017 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Klacht aangaande garantie
Gazelle UltimateT21 GZ60437559
Een 2tal weken, tijdens een fietstocht , is de Houder bevestiging versnellingsapparaat afgebroken. We hebben de pechverhelping van onze fietsverzekering moeten opbellen om ons te depanneren. Van onze fietshersteller \”fiets\” wijnegem waar wij onze onderhouden laten doen, Is er gezegd dat dit niet onder garantie valt daar het niet bewezen is dat het geen opzet is. Ik ben 52 jaar, gebruik mijn fiets dagelijks voor woon werk, ben geopereerd aan mijn rug, dus denk dat gekke capriolen niet aan de orde zijn. Schade is opgelopen tijdens een rustige fietstocht, dus kwaad opzet is hier niet aan de orde. wij denken dat dit wel onder garantie is, vermoedelijk constructiefout. Wij vragen daarom om dit probleem grondig te bekijken en ons een plausibel antwoord te geven. Nu lijkt het dat wij de boel belazeren maar dit is niet het geval.
Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Wim schools

Alle kosten zowel herstelling , onderdelen en werkuren evenals eventuele depannagekost en fiets terug volledig in orde ten laste van gazelle / fiets wijnegem belgie

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim schools