Klacht: Gazelle komt eigen toezegging NIET na…

op 21 februari 2018 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Heb in april.2017 een Gazelle Orange C7+ e-bike gekocht. Een vrouwenmodel en ik ben een (zeer) stevige heer. Maar dat zou geen probleem zijn.moest kunnen. Fijne fiets, netjes de beurten gegeven en ruim 1.600 km op gefietst. Fiets werd jammer genoeg wel wat instabieler en met deze klacht ben ik naar de dealer gegaan.

De dealer heeft hierover contact met Gazelle gehad en die zei dat als ik de fiets instabiel bleef vinden – dus na een beurt door de dealer – Gazelle mijn fiets zou terugnemen en de e-bike-motor zou overzetten op een nieuw model frame, dat stabieler is dan mijn huidige model. In een paar woorden: geweldige garantie service van Gazelle!!

Dealer heeft de fiets een beurt gegeven, wat zeker enige verbetering gaf, maar het ‘zwieberen’ bleef. Dealer stuurt in overleg mij en met Gazelle fiets terug en die zou de e-bike motor overzetten naar een nieuw model frame.

Paar weken later komt mijn fiets precies hetzelfde terug. Gazelle heeft testen en metingen verricht en geconcludeerd dat er is niets mis is met mijn fiets. …

Ondanks duidelijke – onvoorwaardelijke – toezeggingen van Gazelle, weigeren ze nu om de e-bike-motor over te zetten op een steviger model.

Ik ben tevreden als Gazelle doet, wat ze zelf heeft toegezegd om te doen.

Gazelle heeft gezegd dat ze mijn e-bike motor zou overzetten op een nieuw model frame Ze hebben verder geen voorwaarden, geen testen, geen maar's genoemd... ze zouden gewoon goede service leveren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem.van.Schouwenburg