Klacht: gazelle chamonix fiets geen vertrouwen er meer in

op 17 januari 2014 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb nu 2 jaar een gazelle Chamonix elektrische fiets na 3 weken was de accu al kapot en heb sinds dat ik hem heb al uitval van het display e.d. het display en de accu’s zijn al diverse malen vervangen. maar de problemen blijven het is nu elke x als ik de fiets pak maar de vraag of hij het doet.
het valt mij wel op dat als ik een vervangend onderdeel krijg dat dit geen nieuw onderdeel is maar een refurbished onderdeel.

Gewenste Oplossing:

deze maandagochtendfiets van 2400,- inruilen voor een die wel altijd werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gazelle in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door pas