Klacht: Tijdelijke stopzetting activiteiten/ achterstand betalling 2010 / eerste 3 maanden voor niets gewerkt.

op 20 maart 2011 over Gastouderbureau Dromenland in de categorie Gastouder bureau

In juni 2009 ben ik gaan werken voor het gastouderbureau van een vriend van mij. Familyhouse heette het toen nog.
Maar aangezien het met de toestemming in Den Haag niet lukte is het sinds september 2010 Dromenland in Krabbendijke geworden.
Al die tijd heb ik gewerkt maar voorschotten gekregen.
In september heb ik mijn EVC certivicaat behaald en is alles in werking gezet om mij te registreren.
In oktober is mijn partner overleden en hebben we het opvangadres naar de vraagouder verplaatst. Daar vond ook de controle van de GGD plaats. De toegang tot de woning is ontzegt door de vraagouder en vervolgens kwam de GGD naar mijn woning. Op dat moment had ik een vrije dag en kwamen ze niet gelegen omdat ik ander freelance werk verricht.
Mijn huis is na 5 minuten afgekeurd omdat ik gerookt heb in mijn eigen woning. Mag. Ten eerste omdat ik de kinderen niet opving in mijn woning en ten tweede omdat de vraagouders mij toestemming hebben gegeven. Schriftelijk.

door nalatigheid (mijn inziens) heb ik nog steeds het volledige bedrag van 2010 niet ontvangen en is tevens nog geen registratienummer voor mij beschikbaar. Wat in 2011 wel aanwezig moet zijn.

Nu kreeg ik een email dat mijn (voorschot) bedrag van maart niet betaald gaat worden omdat de belasting Dromenland niet heeft betaald.
Tevens kreeg ik een paar dagen later een email dat het gastouderbureau zijn activiteiten tijdelijk opschort.

Ik kan fluiten naar mijn centen ben ik bang. Of.. heb ik toch nog een kans?
Ik moet de hele procedure opnieuw opstarten omdat de GGD mijn vog verlopen vond. Gek he als hij 1 1/2 jaar geleden is aangevraagd en ook ingeleverd.

Gewenste oplossing

Registratienummer alsnog regelen.
Achterstallig loon z.s.m. overmaken.

Alle klachten die gemeld zijn door jensie