Klacht: Gasfornuis/ Oven in 2003 aangeschaft, nog nooit naar behoren gefunctioneerd

op 12 oktober 2011 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Wij hebben de oven in 2003 aangeschaft. Meermalen getracht een cake te bakken, maar iedere keer verbrandt hij binnen 10 minuten, op welke stand en temperatuur ook. Als de adviestemperatuur 150 graden is en ik zet hem op 100 of 50 graden ook. Omdat ik een druk leven heb en ik er vanuit ging dat ik zelf iets verkeerd deed (gezien het feit dat het een Siemens betreft en het een nieuwe oven was) heb ik niet eerder melding gedaan dan vorig jaar september. Dit om het feit dat mijn dochter in oktober jarig is en ik ieder jaar weer opnieuw tracht een cake te bakken. Zoals ook vandaag: wederom binnen 10 minuten verbrand. In september 2010 is er een monteur geweest, die ik van dit feit heb verteld, maar naar zijn mening was er niets mis. Logisch natuurlijk, want hij werkt wel, MAAR DE TEMPERATUUR IS VEEL TE HEET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kostenloos een monteur die het probleem oplost (na 8 jaar!). Vorig jaar september reeds 116 euro betaald voor niets.

Alle klachten die gemeld zijn door Majuno