Klacht: Betreft bereikbaar heid garmin Nederland

op 13 februari 2011 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gaat om een belofte die gemaakt is ter omruiling van mijn defecte Nuvi 250 W door het teruggeplaatst zijn van de batterij ( zie voor de terugroepactie van Garmin in 2010. Nadien niets anders ellende met het toestel. Gemaild en gezegd dat ik het kon inboeken voor een ander toestel, heb ik aan voldaan, maar verder geen respons! Wordt wel gelezen, maar verder niets Ook bij het veelvuldig gebeld te hebben met het gratis nummer, steeds te horen vanwege het hoge volume bellers kan het een tijd duren voordat ik iemand aan de lijn krijgt. Dat duurt al vanaf december 2010 en nu! nadat ik een life time erop heb zitten, en niet gebruikt kan worden! Hij ligt in de kast…..
Wie heeft er ook meer problemen mee? Nu Garmin overgegaan is naar Eemness?

Gewenste oplossing

Het iz.s. inboeken van mijn garmin Nuvi 250 W , en het verzoek van Garmin Traffic 1340 met life update te willen laten krijgen, al of niet met bijbetaling, en anders mijn geld terug, dan ga ik naar de concurrent!
Wellicht dat hij meer service geeft!

Reactie van de melder van de klacht ronald58

9 jaren geleden - Betreft dat mijn probleem keurig is opgelost!Ik zal van deze kant mijn complimenten geven aan een medewerker van Garmin Nederland, te weten ene Michael die mijn probleem uiterst serieus genomen heeft, en met veel moeite aan de slag is geweest om mij een nieuw toestel 1350T te doen leveren als omruiling zonder kosten etc van een defecte 250W.Dus hier bij deze trek ik mijn klacht direct in, en ga lekker genieten van het apparaat. Er moet nog wat aangedaan worden, maar daar is hij ( Garmin ) ook mee bezig om dat in orde te maken.Kortom een pluim voor Garmin Nederland, en geef hun veel succes als voortgaan in het Eemnes.

Alle klachten die gemeld zijn door ronald58