Klacht: Garderobekast die uit elkaar valt

op 03 oktober 2016 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

28-11-2015 heb ik een VINDERUP 4DEURS/3lades eiken opgehaald. De kast is nog geen jaar oud en valt van ellende uit elkaar. De lades breken af, de kast is niet stevig, de schoeven van de deurtjes schieten er uit waardoor de gaten te groot zijn om er nieuwe schroeven in te doen de deuren sluiten dus niet meer. Dit is niet de eerst keer dat ik een klacht heb.

Als ik mijn geld terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Ingrid W

2 maanden geleden - Inmiddels nog steeds niets gehoord!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

1 maand geleden - Beste Ingrid, Mijn excuses voor de verlate reactie op uw klacht. Deze had eerder opgepakt moeten worden. Wat vervelend dat de door u gekochte kast niet voldoet aan de verwachte kwaliteit. Onze excuses hiervoor. Kunt u aangeven bij welk filiaal u de kast heeft gekocht? Als u de kassabon nog heeft kunnen we in overleg met de winkel gaan om tot een oplossing te komen. Als het een online bestelling is geweest, wilt u dan uw ordernummer toesturen? Vriendelijke groeten, Tari

Reactie van de melder van de klacht Ingrid W

1 maand geleden - Goede middag, Ik heb de kast opgehaald uit Hoogeveen. Is er ook een mogelijkheid dat het met Hardenberg geregeld kan worden? Is voor ons een stuk dichter bij. Met vriendelijke groet, Ingrid

Bericht van Jysk

1 maand geleden - Goedemiddag Ingrid, U kunt ook met uw kassabon en klacht terecht bij onze JYSK-winkel in Hardenberg. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Elisa.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid W