Klacht: Garantie tot aan de deur

op 24 oktober 2011 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaan is het internet+telefonie geinstalleerd. Na 2 modems ging het eindelijk werken. Nadat de monteur weg was stopte alles na 30 minuten. De modem doet het niet meer. Klantenservice dezelfde avond gebeld en er kan niet eerder een monteur komen dan 8 dagen later….! Ze kunnen niets voor me doen, het is druk in mijn regio. Schandalig!
Ik moet nu dus 8 dagen zonder internet en mijn telefoon doen terwijl hij het voor de migratie bij Telfort nog prima deed. Ze willen me niet eens een nieuwe modem toesturen. Het is een Cisco modem en ik werkt zelfs voor Cisco! Nu moet ik elke dag NAAR Cisco om te kunnen werken ipv thuis werken. Ziggo, bedankt! Dat wordt declareren van de al gemaakte mobiele kosten.

Gewenste Oplossing:

Geen, ikm moet wachten tot ze me een keer gaan bellen om een afspraak te maken.

Alle klachten die gemeld zijn door eengels