Klacht: garantie tablet

op 16 januari 2014 over Expert in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben begin aug 2013 een tablet voor onze dochter gekocht.
We zij in dec 2013 terug gegaan omdat de tablet niet meer oplaad.
De tablet is van Acer.
Volgens Expert te Bergum valt dit buiten de garantie.
De aansluiting in de tablet is defect en zou volgens het bedrijf wegens baldadig gebruik stuk zijn gegaan.
Wij vinden dit geen goede beslissing.
Natuurlijk wordt een tablet ook gebruikt wanneer deze aan de lader staat.
Dit zullen vast veel meer mensen doen.
En behoort het zo niet stuk te gaan.
Er wordt natuurlijk niet aan een snoer getrokken.
Mijn Dochter was er ontzettend blij mee en zuinig.
Wij verwachten da ook op een goede oplossing.

mvg
M van der Meer
Lytse Buorren 2
9262 SV Suameer
0511521079

Alle klachten die gemeld zijn door douska