Klacht: Garantie niet nagekomen

op 25 oktober 2016 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Bij aankoop werd mij verteld dat er drie jaar garantie zit op alles in de doos toen ik een HP laptop kocht. Binnen een jaar heeft de Accu het volledig begeven. Ze vertelden me doodleuk dat ze geen MyCom garantie gaven i.v.m. een doorstart en omdat de fabrikant zelf geen garantie aanbied. Er werd een 50-50 regeling aangeboden, die ik maar heb aangenomen. Nog steeds gaat het om zon 50 euro, erg veel geld dus. Inmiddels wacht ik al 2 maanden op deze accu, en ik heb nu dus niks aan mijn laptop.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn accu binnen 2 weken opgestuurd krijg en niks hoef te betalen vanwege verkeerde informatieverstrekking en belabberde service.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mycom over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Mycom

9 maanden geleden - Beste meneer Smits, In welke vestiging heeft u de accu besteld? Dan ga ik het even nakijken voor u. Met vriendelijke groet, Robert MyCom Klantenservice

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 12 juli 2017 om 13:39 geantwoord