Klacht: Garantie niet nagekomen

op 25 oktober 2016 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankoop werd mij verteld dat er drie jaar garantie zit op alles in de doos toen ik een HP laptop kocht. Binnen een jaar heeft de Accu het volledig begeven. Ze vertelden me doodleuk dat ze geen MyCom garantie gaven i.v.m. een doorstart en omdat de fabrikant zelf geen garantie aanbied. Er werd een 50-50 regeling aangeboden, die ik maar heb aangenomen. Nog steeds gaat het om zon 50 euro, erg veel geld dus. Inmiddels wacht ik al 2 maanden op deze accu, en ik heb nu dus niks aan mijn laptop.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn accu binnen 2 weken opgestuurd krijg en niks hoef te betalen vanwege verkeerde informatieverstrekking en belabberde service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mycom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Mycom

9 maanden geleden - Beste meneer Smits, In welke vestiging heeft u de accu besteld? Dan ga ik het even nakijken voor u. Met vriendelijke groet, Robert MyCom Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 12 juli 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door N.Smits94