Klacht: garantie Multi-Tool

op 18 mei 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Goedemorgen,

Deze Klacht zoals hier onder beschreven is woensdag 2 mei verstuurd via een klacht formulier en tot op heden nog geen reactie gehad van Lidl. Hopelijke wordt er nu wel op kortte termijn actie ondernomen.

Goedemorgen
Hierbij een klacht over de afhandeling van een garantie melding van een Multi-tool.
Deze melding is reed gemeld op 16-3-2018 onder nummer 32584440.

Er is een nieuwe Multi-tool geleverd door Kompernass op 26 april 2018 en een nieuwe oplader voor 12 volts accu’s. De Multi-tool die stuk is heeft een spanning van 10,8 volt.
Dus de bestande accu’s kunnen niet meer gebruikt worden in de nieuw Multi-tool.

Nu hebben we twee accu’s van 10,8 volt (een nieowe hekocht omdat de bijbehorende accu stuk zou zijn) war we niets meer aan hebben.
Bij de nieuw geleverde Multi-tool is een accu-ladder van 12 volt bij geleverd MAAR GEEN ACCU van 12 volt
Dus de nieuw geleverde Multi-tool werkt nog niet.

De bestande opbergdoos waar de Multi-tool in hoort te zitten past niet voor de nieuwe muti-tool.

We hebben Kompernass op 26 april een mailtje gedaan met onze klacht zie bijlage en tot op heden niets meer gehoort.
In deze mail hebben we aan gegeven om het probleem opte lossen zonder tussen komst van Lidl.
JAMMER dat Kompernass niet reageert p het ontstaande probleem.

DUS DAAROM DEZE MEDIND ALS NOG NAAR LUDL

We Gaan er vanuit dat e.e.a. snel wordt opgelost, want Lidl is eind verantwoodelijk voor de producten die zij verkoopt ook als er fabieks garantie is van drie jaar.
LIDL is de verkoper van het artikel.
Graag hoen wij op kortte termijn wat de gevol actie van u is en gaan we er van uit dat e.e.a. op korte termijn wordt opgelost.

Henry Postma

Tichelkuilen 165
7206 BL Zutphen
henrypostma@ziggo.nl
Mob. 06-51281813
Telefoon 0575-5229

Als er nieuwe accu's en een passende opbergdoos door Kompernass wordt geleverd.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Henry Postma