Klacht: garantie met 6 maanden verkort door Sony Support

op 11 augustus 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb op 07-07-een Sony Experia gekocht,bij gsm hoek Nijmegen.
Daar een factuur ontvangen,de mobile bleek niet 100 % te werken naar behoren.
Ik heb de mobile met factuur meegezonden in de reparatie aangemeld bij Sony Support in Nuth.
Daar de klacht omschrijving weer gegeven,maar Sony interesseert het niet,want deze doet wat zei zelf wenselijk vinden.
Heb inmiddels een nieuwe mobile ontvangen.
Daar staat overduidelijk vermeld dat de garantie bepaling tot en met
24-01-2016 dit zou inhouden 24-01-2018 einde garantie is,terwijl mijn factuur duidelijk 07-07-2016 vermeld staat,zou inhouden dat 07-07-2018 einde garantie zou zijn.
Sony Support weigert elke medewerking.
Heb factuur op 16-07-2016 verzonden naar :
questions.nl@support.sonymobile.com
Deze ontkent dat zei de factuur hebben ontvangen,maar ik mis nu wel 6 maanden garantie,heb Willeke net nog gesproken gehad,en is neerbuigend in haar gedrag naar klant toe.
Sony weet nergens niks van.

Gewenste Oplossing:

als ik een reparatiebon krijg met de datum van factuur vermelding.
Deze nooit ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

Reactie van de melder van de klacht Hans van berg

7 maanden geleden - ik heb meerdere klachten aangemeld bij Sony Support,en bij DYNAFIX maar geen enkele reactie,en heb alle conversaties bewaard,tussen mij en Sony Support en DYNAFIX. Beide waardeloze organisaties.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van berg