Klacht: Garantie kennen ze niet bij Belsimpel.nl

op 14 oktober 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Na aanschaf was de telefoon zoals beloofd zeer vlot binnen. Helaas was de telefoon binnen een jaar kapot en niet meer te repareren. Ik kreeg zonder overleg een ander toestel toegestuurd met veel slechtere specificaties, en dan zat deze ook nog eens niet nieuw in doos. Dat werd door zowel her reparatiecentrum als Belsimpel.nl beaamd.

Ik heb contact gehad met de rechtsbijstand, consuwijzer en thuiswinkel.org om na te gaan waar ik recht op heb en Belsimpel weigert stomweg om mij het volledige aankoopbedrag te vergoeden. Waar heb ik dan garantie voor vraag ik me af. Helaas pas nadat het misgaat andere recensies gaan lezen en ik zie dat Belsimpel nooit aan de garantievoorwaarden wil voldoen. Best een kwalijke zaak. Zo kan ik de telefoons ook wel heel goedkoop aanbieden, als je daarna geen enkele service meer verleent. Goedkoop is helaas echt duurkoop geworden nu.

Als ik mijn volledige aankoopbedrag retour heb ontvangen en het ongewenste toestel op hun risico terug kan sturen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Reactie van de melder van de klacht Lisette Roelands

1 maand geleden - Te triest voor woorden dit. Achter de schermen durven ze wel, maar zodra het openbaar wordt, durven ze niet meer op de klacht te reageren. Ongelofelijk dat een bedrijf met deze wanpraktijken door mag gaan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lisette Roelands

1 maand geleden - Als iedereen die problemen heeft met Belsimpel deze klacht ook meldt bij consuwijzer.nl, dan wordt er een onderzoek ingesteld en kunnen ze een flinke geldboete tegemoet zien. Dus allemaal melden als er problemen zijn!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Lisette Roelands

1 maand geleden - Voordat je zover bent dat ze je serieus nemen ben je ruim 2 maanden verder. Ze wilden niet over de brug komen tot heel internet vol stond met deze zaak en ik had opgeroepen aan iedereen om bij consuwijzer de klacht te melden omdat er dan onderzoek komt. Ze zeggen natuurlijk niet dat dat de reden was, maar het is wel heel toevallig dat ik 2 maanden hetzelfde antwoord krijg en dan ineens toch mijn geld maar terug krijg. Klacht is opgelost, maar voor mij nooit meer Belsimpel.

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 07 december 2016 om 11:16 geantwoord