Klacht: GARANTIE IS GEEN GARANTIE

op 18 oktober 2011 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laptop gekocht, 10 maanden verder scherm intern gebarsten toen ik hem opendeed. Medewerker belooft mij dat die kosteloos wordt gerapareerd omdat er geen schrammetje van schade door gebruiker te zien is. krijg ik 3 weken later rekening op de mat van 260 euro om het scherm te maken. als ik dit niet doe 70 euro onderzoekskosten. Toch knap dat iemand een scherm intern kan laten barsten zonder dat er verder schade aan de laptop is!?
winnen zijn de publieksprijs 2011, wat een grap?

Vraag me af waarom zij garantie geven op producten, ze proberen er toch altijd geld aan te verdienen.

Gewenste Oplossing:

Kosteloos repareren want valt binnen de garantietermijn en geen schade door mij aangebracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Paradigit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Paradigit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Paradigit

Heeft op 16 januari 2012 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas konden wij deze laptop niet kosteloos herstellen. Na onderzoek bleek dat er sprake was van schade door een externe oorzaak.
Deze externe oorzaak valt niet onder de garantie vandaar dat de laptop niet kosteloos is hersteld.

Alle klachten die gemeld zijn door tomflinterman