Klacht: Garantie Boorhamer

op 17 september 2018 over Teknihall Benelux in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag zond ik jullie een mail i.v.m Boorhamer in garantie.
Had vandaag een antwoord per mail verwacht.
Aldi beloofde mij dat jullie me een nr of code zou sturen om de Boorhamer te kunnen versturen.
Hoe worden bij jullie de e-mail verwerkt ?

Gewenste Oplossing:

Als ik het toestel kan opsturen is het al een begin. Dan nog terugkrijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Teknihall Benelux

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Teknihall Benelux nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Engels1