Klacht: Ga niet betalen

op 22 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22-05-2015

Naar meerdere mailverkeer en ook contact met Detox Actief. Ga ik de Ingebrekestelling van 84.95 euro niet betalen. Vraagt U het geld maar mooi bij Detox. Voor iets wat ik niet heb ga ik ook niet betalen.
Factuurnummer: 1DXF11544
Het kost mij inmiddels een hoop papier inkt en energie. Want Uiteraard heb ik alles uitgeprint.

Gewenste Oplossing:

Dat U het terugkoppel naar Detox Actief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Monique,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order op volledig betaald staat in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 13 juli 2017 om 18:56 geantwoord

Hoezo betaald? En waarom krijg ik nog steeds brieven. Zou U iets betalen wat u niet hebt?
Groetjes Monique

Alle klachten die gemeld zijn door Moontje1967