<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlFurivo klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/furivo/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/furivo/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Wed, 20 Jan 2021 20:06:25 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    	<item>
	<title>Betaald en niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/betaald-en-niet-ontvangen-34</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/betaald-en-niet-ontvangen-34#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 20 Jan 2021 20:06:25 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Liespies123</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/betaald-en-niet-ontvangen-34</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ergens in november heb schoenen besteld bij dit bedrijf. Ik heb betaald en een bevestiging gekregen. Tot heden heb ik nogsteeds niks binnen gekregen. Ik heb nu al 4 keer een mail gestuurd met daarin de vraag of ze mij kunnen vertellen wanneer ze de schoenen leveren en dat ik anders mijn geld terug wil. Nu heb ik 3 keer een flut antwoord gekregen en nog geen antwoord op mijn vraag. Vandaag heb ik weer een mail gestuurd met dezelfde vraag en dat ik er een beetje klaar mee ben. Nu krijg ik een mail terug dat hij niet ontvangen is en dat ik niet meer kan mailen. Als ik zoek naar de site is hij ook opeens verdwenen. Kunnen jullie mij helpen?</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Schoenen besteld</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/schoenen-besteld-8</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/schoenen-besteld-8#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 16 Jan 2021 20:02:25 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Suuske1234</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/schoenen-besteld-8</guid>
	<description><![CDATA[<p>3 nov schoenen besteld via hun. betaald met iDeal en nu nog steeds niks ontvangen. Wel mail contact gehad met hun en ook mails terug gekregen dat mijn schoenen aangekomen waren in Nederland. Maar nu nog steeds niks binnen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen reactie kan niet meer op de site</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/geen-reactie-kan-niet-meer-op-de-site</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/geen-reactie-kan-niet-meer-op-de-site#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 12 Dec 2020 21:05:56 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Kathyvdv</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/geen-reactie-kan-niet-meer-op-de-site</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik paar mails gestuurd wanneer men pakje word verzonden , krijg geen reactie , als mijn bestelling wil bekijken kan ik plots niet meer op hun site, wat kan ik hier tegen doen ?</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Verkeerde bestelling</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/verkeerde-bestelling-107</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/verkeerde-bestelling-107#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 30 Nov 2020 15:44:44 +0000</pubDate>
	<dc:creator>CERangkouw</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/verkeerde-bestelling-107</guid>
	<description><![CDATA[<p>Vest besteld. Krijg ik een heel ander vest gestuurd. Waardeloos bedrijf.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>schoenen besteld op 8 november maar niet gekregen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/schoenen-besteld-op-8-november-maar-niet-gekregen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/schoenen-besteld-op-8-november-maar-niet-gekregen#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 25 Nov 2020 11:38:29 +0000</pubDate>
	<dc:creator>petraclaessens</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/schoenen-besteld-op-8-november-maar-niet-gekregen</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb 8 november schoenen besteld ik heb mailtje gestuurd ze zeggen dat ik mijn product kan volgen met mijn besteld nummer maar je komt er niet in referenties zijn heel slecht mensen krijgen hun bestellen niet geleverd grtjes petra claessens</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelling niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-niet-geleverd-845</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-niet-geleverd-845#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 23 Nov 2020 07:48:03 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Astridmeeuw@hotmail.com</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-niet-geleverd-845</guid>
	<description><![CDATA[<p>In juni een regenjas besteld, van 35 euro, en niks geleverd gekregen.
Heb 1 mail ontvangen dat het terug naar de schipper is, maar daarna geen enkele reactie meer gekregen op al mijn mails!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelling schoenen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-schoenen-8</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-schoenen-8#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 16 Nov 2020 11:19:48 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Greta van sloten</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-schoenen-8</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op Instagram komt de advertentie steeds voorbij lijkt mij vertrouwbaar als het op Instagram staat toch!!!
Bestelling 8 oktober gedaan nog steeds niet binnen en helaas kan ik ook geen terugboek verzoek meer doen, ben bang dat ik het geld kwijt ben.
Bestelling nummer 3825</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelling</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-1137</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-1137#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 13 Nov 2020 14:00:36 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Liesbeth Boone</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-1137</guid>
	<description><![CDATA[<p>Schoenen besteld en niet ontvangen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen reactie op retourverzoek</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/geen-reactie-op-retourverzoek</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/geen-reactie-op-retourverzoek#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 12 Nov 2020 08:19:37 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Kitty Spierenburg</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/geen-reactie-op-retourverzoek</guid>
	<description><![CDATA[<p>Jas Tana 4XL besteld op 9 augustus 20 voor € 39,99. Jas ontvangen op 2 september 20. De jas is te klein en de mouwen veel te kort. Jas blijkt ook niet waterdicht. Diverse malen aangegeven dat ik wil retourneren en restitutie wil ontvangen. Maar krijg geen enkele reactie op al mijn mails. Er is geen andere contactinformatie beschikbaar.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelling niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-niet-ontvangen-1348</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-niet-ontvangen-1348#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 04 Oct 2020 10:34:14 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Marleenvigh</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-niet-ontvangen-1348</guid>
	<description><![CDATA[<p>Beste
Heb helaas nog steeds niet mijn bestelling mogen ontvangen.2917
Kan u nakijken wanneer het wordt geleverd.
Anders wil
Ik graag mijn geld terug ontvangen.
Alvast bedankt</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/niet-geleverd-870</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/niet-geleverd-870#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 03 Oct 2020 17:12:00 +0000</pubDate>
	<dc:creator>bibi1972</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/niet-geleverd-870</guid>
	<description><![CDATA[<p>In juni een pet besteld en heb deze nog steeds niet ontvangen. Meerdere mailtjes gestuurd met elke keer hetzelfde antwoord.  Gewoon opgelicht</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/niet-geleverd-856</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/niet-geleverd-856#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 28 Aug 2020 14:11:01 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Ikke122</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/niet-geleverd-856</guid>
	<description><![CDATA[<p>Inmiddels 3 maanden geleden een bestelling geplaatst. Het bestelde product niet geleverd, ze reageren niet op mijn mail.
Onbetrouwbaar!! Niet bestellen!!!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelling niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-niet-geleverd-808</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-niet-geleverd-808#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 16 Aug 2020 11:06:40 +0000</pubDate>
	<dc:creator>IngridH1977</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/bestelling-niet-geleverd-808</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 7-4-2020 heb ik het spel 'Winners™ - De ijshockey battle' besteld. Tot op heden is deze niet geleverd. Ik heb een aantal keer contact proberen op te nemen via khalidhassan@furivo.com. 1x heb ik reactie gekregen, door Corona en het feit dat de levering uit Azië afkomstig is, zou er vertraging zijn. Maar we zijn nu 4 maanden verder en ik heb het nog steeds niet geleverd gekregen, Inmiddels wordt ook niet meer op mijn mails gereageerd. Ik voorzie dat ik het spel niet meer geleverd ga krijgen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Lange wachttijd en geen levering van besteld product</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/lange-wachttijd-en-geen-levering-van-besteld-product</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/lange-wachttijd-en-geen-levering-van-besteld-product#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 11 Aug 2020 17:06:03 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Franklin16</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/lange-wachttijd-en-geen-levering-van-besteld-product</guid>
	<description><![CDATA[<p>2 maanden geleden schoenen hier beateld.
Tot op heden.niks ont vangen
Krijg steeds hetzelfde antwoord van deze meneer khalid:
u hebt volgnummer .
Hier kunt u uw bestelling volgen.
Schandalige service en bedrijf.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Foute jas, en maat gekregen.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/foute-jas-en-maat-gekregen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/foute-jas-en-maat-gekregen#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 10 Aug 2020 14:52:36 +0000</pubDate>
	<dc:creator>G.I.C. Jansen</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/foute-jas-en-maat-gekregen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Naam :G.I.C. JANSEN, venuslaan 689 5632HT, Eindhoeven.
Een witte Yiri waterjas lichtgewicht regenjas voor vrouwen , maat 5xl prijs 34,99. Krijgt ik een groene iets maat L.

Waar moet ik het terug sturen.  Og please geld terug. Bedankt.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Onbezorgde bestelling</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/onbezorgde-bestelling-2</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/onbezorgde-bestelling-2#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 23 Jun 2020 12:57:46 +0000</pubDate>
	<dc:creator>SebastiaanL</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/onbezorgde-bestelling-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ook ik heb een ijshockeyspel besteld bij dit bedrijf en na contact opgenomen te hebben via mail, dat ik mijn pakketje na 2 maanden nog niet heb ontvangen, kreeg ik als antwoord terug: je kunt het niet meer annuleren, omdat het pakketje al verzonden is. Hier heb ik weer op geantwoord, maar helaas geen reactie meer.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen terugbetaling ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/geen-terugbetaling-ontvangen-23</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/geen-terugbetaling-ontvangen-23#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 19 Jun 2020 14:32:44 +0000</pubDate>
	<dc:creator>cindy123456789</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/geen-terugbetaling-ontvangen-23</guid>
	<description><![CDATA[<p>Na 2 maand geen pakket gekregen en geen terug betaling.. Schandalig.. meerdere keren gemaild ....</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Een ijshocker spel besteld en nooit aangekomen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/een-ijshocker-spel-besteld-en-nooit-aangekomen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/een-ijshocker-spel-besteld-en-nooit-aangekomen#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 16 Jun 2020 13:50:54 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Awienmustafa1991</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/een-ijshocker-spel-besteld-en-nooit-aangekomen</guid>
	<description><![CDATA[<p>3 april 2020 een spel besteld via Furivo. Contact gehad met ene Khalid Hassan. Meerdere keren gevraagd waar mijn bestelling bleef. Na een maand gevraagd of mijn geld teruggeboekt kan worden. Meneer reageerde erg onbeleefd dat ik het terug kan sturen als het spel aankomt (geen antwoordnummer, dus op eigen kosten). Maar deze is nooit aangekomen! 2 weken geleden een mailtje ontvangen met de vraag of ik mijn rekening nummer kan sturen. Ik dacht eindelijk een oplossing! Maar er is nooit meer wat teruggeboekt en geen reactie meer op mails. Onbetrouwbaar bedrijf dus!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Product niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/product-niet-geleverd-188</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/furivo/klacht/product-niet-geleverd-188#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 12 Jun 2020 19:40:03 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Stephanie. C</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/furivo/klacht/product-niet-geleverd-188</guid>
	<description><![CDATA[<p>Heb 8 weken geleden een bestelling gedaan en heb hier 24.99 voor moeten betalen. Hen tot op heden niks ontvangen en op mijn mails word niet gereageerd. Dit is echt slechte service.</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
