Klacht: Frustraties

op 08 februari 2018 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik ben zo klaar met de NCOI.

Waarom:

– de beloftes en mogelijkheden uit het adviesgesprek verdwijnen op het moment dat je bent ingeschreven,
– er worden door het hele land locaties aangeboden maar op de een of andere manier is de dichtstbijzijnde altijd niet beschikbaar?
– alle beoordelingen etc zijn anoniem, dus lekker feedback geven zo,
– het inzage moment na een tentamen gebeurd op een computer, mag je niets overnemen, en als je in beklag wilt moet dat dezelfde dag,
– de NCOI rekent 4 x zoveel als een normale opleider (waarom? niet voor de service) en alles is extra bijbetalen; herkansing a 190 euro (ook voor een inleveropdracht), wijzigen rooster a 150 euro, in beklag gaan a 75 euro etc etc
– er alleen maar mensen zijn die niets met de opleiding te maken hebben die op mailtjes en telefoontjes reageren (kastje muur verhaal),
– totaal niemand die zich druk maakt als studiebegeleider om de student,
– het naast het studeren een enorme irritatie is zoals er met je wordt omgegaan,
– er tijdens een tentamen geen goede vragen worden gesteld maar vooral hele specifieke vragen (die je toevallig net moet hebben gelezen),

Conclusie: NCOI doet er alles aan om het moeilijker te maken en om meer geld te verdienen. Ik snap niet dat men positief kan zijn over deze organisatie.

- een goede studiebegeleider,
- tentamens die aansluiten op het vak,
- niet 200 euro betalen om van een 5 een 5,5 te maken bij een inlever document,
- niet liegen bij het intake gesprek,
- service verlenen!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 20 februari 2018 om 09:16 geantwoord

Beste MR11,

Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u uw persoonlijke ervaring met onze organisatie deelt. We vinden het uiteraard vervelend dat er zaken niet naar tevredenheid verlopen en u het gevoel heeft dat wij u het moeilijker maken om meer geld te verdienen. Dat is niet hoe wij als professionele opleider opereren. Naar aanleiding van uw klacht heeft uw studiebegeleider telefonisch contact met u opgenomen om uw punten te bespreken. Wij waarderen uw feedback en zullen dit intern onder de aandacht brengen en meenemen in de evaluatie van de opleiding. Op korte termijn staat er tevens een opleidingsvertegenwoordiging gepland, omdat u tijdens deze avond niet persoonlijk aanwezig kunt zijn houdt uw studiebegeleider u op de hoogte over de (actie)punten die hieruit voortkomen. De Examencommissie heeft uw bezwaar aangaande de beoordeling van uw eindopdracht Fase 1 in behandeling en u ontvangt uiterlijk 16 maart 2018 de bindende uitspraak. Hartelijk bedankt voor uw geduld tot dusver. Heeft u tussentijds nog vragen of opmerkingen dan helpt uw studiebegeleider u graag telefonisch of per e-mail verder.

NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door Matthijs Rustema