Klacht: Fruitmand binnen 24 uur bezorgd? nou… zeven weken later nog steeds niet !!!

op 30 november 2011 over fruitmandshop.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

in oktober brak een collega zijn been. Ik bestelde namens onze vereniging een fruitmand. De koerier heeft een keer bij hem aangebeld, maar m’n collega was niet snel genoeg beneden. Sindsdien heeft niemand meer iets van www.fruitmandshop vernomen. Ik heb één keer iemand gesproken, deze mevrouw beloofde me terug te bellen. Dat is nooit gebeurd.

een snelle bezorging van de fruitmand met wat extra fruit als 'rente' voor het zeven weken wachten. De mand is immers betaald. Overigens, het gebroken been is genezen. het is hoe dan ook mosterd na de maaltijd

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door fruitmandshop.nl in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat fruitmandshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fruitmandshop.nl

Heeft op 07 december 2011 om 20:47 geantwoord

Allereerst vinden wij het bijzonder vervelend dat u een negatieve ervaring met ons bedrijf heeft. Zoals u zelf aangeeft, hebben wij de fruitmand netjes bij de ontvanger trachten af te leveren. U schrijft dat de ontvanger slecht ter been was en dientengevolge de deur niet open heeft kunnen doen. Om deze reden levert ons koeriersbedrijf in dergelijke situaties altijd bij de buren. In dit geval was dat helaas ook niet mogelijk. Er waren namelijk geen buren aanwezig. Standaardprotocol van het koeriersbedrijf is dat in dergelijke situaties een kaart in de brievenbus wordt gedaan, met het verzoek tot het maken van een afleverafspraak. Kortom: de ontvanger kan een telefoonnummer van het koeriersbedrijf bellen. Deze komt dan z.s.m. alsnog de fruitmand brengen. Navraag bij het koeriersbedrijf leert dat de ontvanger hierop echter ook niet gereageerd heeft.

Wij betreuren uw klacht, maar hebben ons uiterste best gedaan om de fruitmand af te leveren.

U refereerd in uw schrijven aan een telefoongesprek met een van onze medewerkers. Deze heeft u bovenstaand echter ook reeds uitgelegd. Om u echter alsnog tegemoet te komen, bieden wij u hierbij aan om bij een volgende bestelling 50% korting te geven. Hiervoor dient u vooraf met ons contact op te nemen.

Wij hopen u met deze oplossing enigzins tegmoet te kunnen komen.

Team Fruitmandshop.nl

Heeft op 08 december 2011 om 08:21 geantwoord

dag mensen, heel erg bedankt voor de goede oplossing. De kaart is door de geadresseerde ontvangen, maar er was op het nummer niemand bereikbaar.... maar ach, overal worden fouten gemaakt, dat is niet erg en met de oplossing ben ik ZEER tevreden. Heeel erg bedankt !

Reactie van de melder van de klacht Martinkio

8 jaren geleden - www.fruitmandshop.nl, bedankt voor het snelle oplossen van de klacht. Het zal me niet beletten om de volgende keer een fruitmand o.i.d. bij jullie te bestellen: vriendelijke, snelle service en als er iets mis gaat, goede en snelle oplossingen. SUPER!

Alle klachten die gemeld zijn door Martinkio