Klacht: Frozen jurkje met tiara

op 26 oktober 2015 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

In juni jurkje met tiara en handschoenen besteld voor feestje, maar alleen handschoenen konden op tijd geleverd worden. Dus de rest afbesteld. Twee weken later alsnog bezorgd. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, du klacht op klacht.nl.
Tijdens mijn vakantie krijg ik bericht van klacht.nl dat mijn klacht is opgelost: ze hebben gereageerd met ‘U kunt het jurkje terugsturen’. Op mails van mij dat ik eerst het geld teruggestort wil geen antwoord. Paar weken geelden reageren ze met ‘Wat jammer dat u niet tevreden bent met de artikel. U mag deze retour sturen maar houdt u rekening met de retour voorwaarden?’ Wat die voorwaarden dan wel niet zijn willen ze niet zeggen, dus ik houd mijn hart vast. Verder geen enkel antwoord op mijn verzoeken tot bevestiging dat het geld teruggestort wordt als ik het terugstuur.

Ik wil mijn geld terug en dan stuur ik jurkje en tiara meteen op. Ik vertrouw de zaak helemaal niet meer.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mdidier