Klacht: Fraude huurstunt.nl!

op 07 maart 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september 2015 heb ik bij HUURSTUNT.NL een account geopend die ik in oktober 2015 heb gesloten (heb hier bewijs van). Aan dit account was mijn mailadres gekoppeld.

De daarop volgende maanden kreng ik facturen van Billink B.V. en werden maandelijks afschrijvingen gedaan die naar mijn mening onterecht waren. Vanaf de sluiting van mijn account in oktober is mijn mailadres door huurstunt veranderd naar een mailadres dat niet bestaat! De overige maanden heb ik dan bij de bank teruggevorderd. Inmiddels heeft Billink B.V. het CIB ingeschakeld, die mij een aanmaning stuurt. Laatste heb ik inmiddels benaderd om de situatie uit te leggen, deze verwijst terug naar Billink.

Er wordt nu gezegd door Huurstunt dat ik twee accounts had naast elkaar en alleen een heb opgezegd. Ten eerste: wie opent twee accounts voor hetzelfde product om zo dubbel te betalen ? en mocht dit al zo zijn, waar is de facturatie van het tweede account in oktober gebleven ? Die bestaat niet omdat in oktober het juiste aangemaakte account nog liep. Het tweede account is heel mysterieus er na verschenen toen ik de oorspronkelijke sloot.

Vandaag, 7 maart heeft huurstunt, na mijn contact met hun, mijn mail adres van de fictieve, weer veranderd in de oorspronkelijke, ook hier heb ik het bewijs van.

Gelukkig dat ik overal screenshots en mailverkeer van heb. Bij het niet terugdraaien van de aanmaning en het verwijderen van mijn gegevens op de site, zal ik aangifte van fraude tegen Huurstunt gaan doen.

Gewenste Oplossing:

Huurstunt trekt facturatie en aanmaning in, verwijderd al mijn gegevens op de site.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Tavenier, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 28 juni 2016 om 15:00 geantwoord

Mijn probleem is helemaal niet opgelost. Het probleem is alleen maar erger geworden.

Bericht van Huurstunt.nl

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Tavenier, We hebben meerdere malen aangegeven dat als u niet degene bent geweest die het tweede account heeft aangemaakt, dit gebeurd is door een onbekende derde persoon. In dit geval dient u aangifte te doen wegens identiteitsfraude. Zolang wij hiervan geen kopie ontvangen kunnen wij niets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door Amantav