Klacht: FRAUDE door onbekende spookrekening.

op 12 juni 2017 over ING in de categorie Banken

In augustus 2016 heb ik de betaalrekening en spaar rekening bij ING opgezegd.
Krijg ik vorige week en deze week een sms bericht dat ongeoorloofd rood sta en of ik dit even aan wil zuiveren.

VREEMD DE REKENING IS OPGEZEGD RUIM EEN JAAR GELEDEN EN BLIJKBAAR IS DIT NIET GEBEURD.

Ik kan nooit inloggen , heb geen bankpassen meer en bij mij valt dit onder FRAUDE en blijkbaar spook rekeningen wand deze zijn vorig jaar opgezegd.!!!
Ik zal het zogenaamde bedrag van ING never nooit aanzuiveren.
Dat dit zomaar kan is een raadsel , op z,n manier kan iedereen bij ING geld verdienen.
Die rekening staat ongeoorloofd dus nog open en op mijn naam ook nog waarvan ik het nummer niet eens meer weet.
Helaas ben ik er vorig jaar achter gekomen dat ING een slechte bank is en zijn we er direct weg gegaan en hebben alles aangezuiverd en gelijk opgezegd.
Dat houd dus nu in dat ING dat NIET heeft gedaan , de rekening heeft laten staan en mij vervolgens in het rood gezet!!!
Hoe ziek en dom ben je dan ?? Hoezo frauderende bank??
Van ons krijgt ING geen cent omdat er geen rekening op mijn naam bestaat bij hun.

Zelf jullie eigen tekort aanzuiveren. Is niet ons probleem.
Nogmaals opzeggen en zelf regelen omdat wij het al hebben opgezegd.
Mijn mobiel nummer uit jullie systeem.
Al mijn gegevens uit jullie systeem.
Val mij niet lastig meer met deze onbekende spookrekening.!!!

En wens geen contact op te nemen , ben er namelijk niet van gediend.
Stoppen met frauderen .

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

1 week geleden - Beste meneer/mevrouw van Haarlem. Ondanks dat u aangeeft geen contact te willen, zou ik dit toch graag op willen lossen. Het spijt mij dat u aangeeft de rekening te hebben beëindigd en dit niet lijkt te zijn gebeurd. Graag zou ik dit voor u uit willen zoeken. Zou u mij daarom aan kunnen geven om welk rekeningnummer dit gaat? Ik hoop op een reactie van u, zodat ik het voor u uit kan zoeken. Met vriendelijke groet, Margreet ING Webcare.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

4 dagen geleden - Beste meneer/mevrouw van Haarlem, Het is erg vervelend voor u hoe dit verlopen is. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden over bent. We zouden dit graag voor u uitzoeken. Daarom nogmaals de vraag om aan geven om welk rekeningnummer dit gaat. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Hilde ING Webcare.

Reactie van de melder van de klacht B.J van Haarlem

3 dagen geleden - Goeden middag. Ik kan u niet vertellen om welke rekening nummer het gaat wand NOGMAALS HEB IK GEEN REKENING BIJ JULLIE. Ik zou graag dat deze neprekening van mijn naam af gaat. En de ING krijgt GEEN geld van ons volgens de SMS die jullie sturen. Graag door jullie zelf oplossen en haal die spook rekening van onze naam af.

Bericht van ING

2 dagen geleden - Dag meneer/mevrouw van Haarlem. Om het een en ander voor u na te kunnen kijken, zou ik toch graag van u willen horen wat het rekeningnummer is wat u in augustus 2016 heeft opgeheven. Zonder een rekeningnummer kan ik namelijk niets voor u doen. Heeft u misschien nog een oud afschrift of een ander document waarop dit rekeningnummer is terug te vinden? Vriendelijke groet, Margreet ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door B.J van Haarlem