Klacht: fraude

op 21 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

volgens track en tracé was ons pakket op 20-12-2017 om 17.20 afgeleverd op ons adres dorpersveld 142 postcode 7327 bc.
met de handtekening mary, wij waren thuis op dat moment geen DHL gezien en dus ook niet een handtekening gezet. En poging gedaan om te bellen zelfs 4 keer krijg daar standaard een verhaal over dat jullie bij de wet niet verantwoordelijk zijn en de verzender actie moet ondernemen.
Vanochtend was het pakket in een keer in het depot.
Dus mijn handtekening was vervalst ,bij de wet is dit verboden dus ga ik aangifte doen bij de politie.

Gewenste Oplossing:

verantwoording nemen voor eigen handelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 december 2017 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Uw zending was inderdaad op afgeleverd gemeld. Dit bleek echter onjuist. Uw zending is gisterenavond aangetroffen op het depot. Vandaag is de melding afgeleverd gecorrigeerd en uw pakket wordt opnieuw ingepland voor bezorging vrijdag. Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat u het pakket morgen als nog netjes ontvangt.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 21 december 2017 om 17:08 geantwoord

wat ons erg bevreemd is het feit dat hij vandaag in de vrachtwagen zou zitten ( volgens track en tracé). en nu morgen pas geleverd gaat worden.
tevens het feit dat er in eerste instantie gezegd wordt dat er geleverd is en getekend . ik vind dit geen integer handelen en ben teleurgesteld over de werkwijze van uw geboden diensten. plus het feit dat dit mij 2 vrije dagen heeft gekost.

Alle klachten die gemeld zijn door fam Moes