Klacht: Foutmelding uitschrijven premium account

op 25 september 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Op 18 september heb ik om 13:51:49 mij aangemeld voor een kennismakingsperiode van 7 dagen bij huurwoningen.nl. Vandaag (25 september) heb ik mij in de ochtend (circa 10:30 uur) en de vroege middag (12:30 uur) proberen af te melden. Daarbij kreeg ik beide keren een foutmelding. Bij een verwijzen contactlink uit een eerder ontvangen mail van huurwoningen.nl krijg ik tevens de volgende melding als ik erop klik:

De pagina waarop u zich bevindt, probeert u naar een ongeldige URL te sturen (http:///contact/).

Als u de betreffende pagina niet wilt bezoeken, kunt u teruggaan naar de vorige pagina.

Daarnaast geprobeerd middels het nummer dat vermeld staat als contactgegevens huurwoningen.nl te bereiken. Zojuist eindelijk de website voldoet aan de stappen en ik mij eindelijk kan afmelden als premium gebruiker. Krijg ik de volgende melding:

Je hebt nog 30 dagen premium lidmaatschap tegoed, maak hier gerust gebruik van.

Let op: Mogelijk vindt er nog een laatste automatische incasso plaats, deze wordt aan het einde van de maand uitgevoerd.

Met andere woorden, zal ik de kosten toegerekend krijgen omdat de website van huurwoningen.nl mijn afmelding niet kon verwerken?

Daarbij tevens geprobeerd telefonisch te bellen, maar geen gehoor kunnen krijgen. Ik heb begrip voor de mogelijke problemen die de website kan hebben, maar het is absurd dat ik nu door tweemaal foutmeldingen van de website te ontvangen € 19,95 moet betalen?!

Er wordt vermeld dat ik nog een tegoed heb van 30 dagen, die ik kan gebruiken wanneer ik wil. Deze wil ik niet gebruiken en heb mij bewust geprobeerd tijdig af te melden. Vind het zeer apart dat er toevallig een storing / foutmelding plaatsvind als ik mij probeer af te melden binnen de opgegeven proefperiode

De 30 dagen premium hoef ik niet, ik wil dat mijn afmelding wordt verwerkt en dat deze kosten niet tot mijn rekening komen. Ik ben niet bereid 30 dagen te betalen door een storing of een fout in de website.

Bericht van Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Geachte heer Van der Meer, Helaas kan ik op het opgegeven e-mailadres geen account terug vinden op Huurwoningen.nl. Kunt u een mail sturen naar onze klantenservice en daar uw verhaal doen? Dan zullen zij het ervoor zorgen dat de uw account uitgeschreven wordt en incasso ingetrokken wordt. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

Reactie van de melder van de klacht Joost van der Meer

5 maanden geleden - Heb middels contact met huurwoningen.nl dit al opgelost. Is wel met kosten voor het bellen gegaan, maar zij hebben dit wel gecorrigeerd nav contact.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:45 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl