Klacht: foutive berekening rekening t.mobile

op 27 september 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Hai dit is wat gebeurt ik ga eerst naar t mobile te betalen om eventueele openstaande bedragen te betalen .daar krijg ik te horen dat er niks openstaat.drie maanden later krijg ik een brief van directpay met zowiezo een niet kloppend bedrag ik maak daar bezwaar tegen en ben in afwachting van een reacty en ik krijg een aangepaste rekening maar ook gelijk incassokosten.dus ze geven toe dat er iets fout is.maar inplaats van een gewone betaling ook weer incassokosten.erover .het gaat om een bedrag nu van 20 euro waar ik 40 euro incassokosten over moet betalen ik ben altijd een nette betaler geweest. Dus ik voel me nu danig mishandelt.ik ben ook bang dat ze de betaling opgesplitst hebben en dat ik nog meer rekeningen van ze ga krijgen .een mooie manier van hun om er meer geld uit te slepen.ik vinddit geen normale gang van zaken en overweeg totaal niks te betalen.want ik ben te goedertrouw .neem contact met ze op om het normaal te regelen maar krijg alleen maar meer rekeningen.ik hoop dat u mij kunt helpen om dit te klaren .m.v.g. J.f.van dam

Wanneer ik een normale herziening krijg over het te totale bedrag op een eerlijke wijze maar eigenlijk vind ik dat t mobile de hand in eigen boezem moet steken en het moet stoppen vergeten want ik ben altijd een normale klant geweest en ik ben zelfs persoonlijk bij ze geweest om eventuele openstaande rekeningen te betalen.kreeg te horen dat er niets meer openstond.waarna ik drie maanden later een incasso krijg.het is t mobile in groningen het gaat ook nog om een futiel bedrag

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Directpay

2 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht verder in behandeling. Zij zullen middels een privébericht contact met u opnemen. Indien u nog verdere vragen of opmerkingen hierover heeft dan verzoeken wij u om middels een privébericht contact met ons op te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 29 november 2016 om 11:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jfvdam