Klacht: foutieve postbezorging

op 11 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zowel gisteren als vandaag ontving ik post, die niet voor mij gestemd was.
Ik woon op Lievenshovelaan 20 in Bergen op Zoom (4623 TA) en ontving gisteren post voor nr 29 en vandaag voor nr. 24.
In beide gevallen was het huisnummer goed leesbaar.op de brief.
Ook ontvang ik regelmatig post voor Laagsehoeflaan 20 te Bergen op Zoom (4623 TM).
Erg vervelend voor alle betrokkenen. Wat valt hieraan te doen?

Gewenste Oplossing:

Graag uw reactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 oktober 2017 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Den Aantrekker,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u post voor andere adressen hebt ontvangen. Ik snap dat dit voor zowel u als de eigenlijke geadresseerden erg vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u via de telefoon reeds een klacht heeft kunnen indienen. Dit zal met de verantwoordelijke bezorger besproken worden. Hier krijgt u van ons geen verder bericht over, maar u mag er van uit gaan dat dit niet meer zal gebeuren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door benda1