Klacht: foutieve postbezorging

op 23 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.

Per 7 aug. 2017 onbtvang ik stapels post waarvan het huisnr. korrekt is (14) maar allerlei andere starten op de enveloppen staan vermeld. Kennelijk kan de bezorger-sorteercentrum het nr. lezen maar al het andere niet.

Gewenste Oplossing:

Als bovenstaande eindigt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Wilders, Hartelijk dank voor uw bericht over de postbezorging op uw adres. U geeft aan dat u stapels post ontvangt voor adressen in andere straten. Ik kan me voorstellen dat u hier niet op zit te wachten, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Waren de betreffende poststukken voorzien van een oranje streepjescode rechtsonder en/of PostNL Port Betaald stempel rechtsboven? Op deze manier kan ik vaststellen of de post door ons of door een andere bezorgdienst is afgeleverd. - Kunt u aangeven op welke datum dit voor het laatst is gebeurd? - Van welk adres of welke adressen heeft u de post ontvangen en zou u deze in onze oranje brievenbus willen deponeren? We zullen ze dan alsnog op het juiste adres afleveren. Zodra ik de aanvullende informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte heer Wilders, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Cochise

4 weken geleden - L.S. Desgevraagd heb ik zeker gereageerd en wel uitgebreid en nu komt dit binnen..! M.i. is een klacht dus niet welkom en gelet op alle moeite die ik deed stop ik per direct. Foutief bezorgde post-poststukken gaan per nu de clico in als er geen afzender vermeld wordt, de overige kan ik retourneren. Martin

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 augustus 2017 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wilders,

Het spijt me maar wij hebben geen eerder bericht van u ontvangen. Wij kunnen enkel via deze website reageren. Jammer dat u dit niet nogmaals door wil geven. Ik had u uiteraard graag verder geholpen. Ik hoop dat het in toekomst beter zal gaan met de bezorging.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Cochise