Klacht: foutieve levering

op 03 februari 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 27 februari 2017 om 16:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Geurt van Ledden,

Naar aanleiding van uw klacht wil ik u het volgende berichten:

Allereerst wat vervelend dat u maar 1 flashlight Q250 heeft ontvangen terwijl u er 2 heeft besteld.

Naar aanleiding van het e-mailverkeer hebben wij uw factuur aangepast.

Wij hopen dat u daarom uw klacht hier wilt sluiten, aangezien dit al opgelost is met u.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,

Laura
Bralex Webshop B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door gledden1935