Klacht: Foutieve informatie op de internetsite

op 12 juli 2016 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de internet site van Indesit.nl staan kosten van een telefonisch gesprek met klantenservice vermeld: 15 cpm.
Daadwerkelijk kosten zijn 70cpm, het is verschil van 55cpm!!! Voor een gesprek met klantenservice van ongeveer 14 minuten ben ik meer dan 10 euro kwijt!

Gewenste Oplossing:

Bereid Indesit deze verschil te vergoeden en foutieve informatie te corrigeren?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Indesit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Indesit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erevan