Klacht: Foutieve informactie.

op 02 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag 28 April werd er een pakje bezorgd uit Amsterdam, ik was niet thuis dus wilde de chauffeur het bij de buren afgeven, helaas stond mijn naam er niet op of de buren wat oudere mensen hebben het niet gelezen daarom hebben ze het niet aangenomen. De chauffeur heeft een kaartje in de bus gedaan dat hij Zaterdag 28 April het weer kwam brengen en wel tussen 0.900 uur en 13.00 uur, heb tevergeefs gewacht maar geen DHL en zeker geen pakketje.
Na vandaag nogmaals gewacht te hebben heb ik gebeld met DHLparcel het 0900 nummer en mij werd medegedeeld dat het geweigerd zou zijn, dit schiet mij in het verkeerde keelgat vandaar mijn klacht.

Ik heb een mailtje naar het desbetreffende bedrijf gedaan en hoop dat het nog een keer opgestuurd word, of dat DHL zijn belofte nakomt wat er op het kaartje staat, bezorgcode is 3CS6367QG Zelf heb ik nog even via de site van DHL nagekeken naar de code maar deze is spoorloos verdwenen, heel raar.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 mei 2017 om 14:34 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uit mijn gegevens blijkt dat het pakket op 28 april is aangeboden bij buren maar daarna is er toch een niet thuis scan gegeven wellicht omdat de buren het niet wouden aannemen. Daarna is de bezorger nogmaals langs geweest op 29 april maar toen is het pakket geweigerd omdat het niet besteld zou zijn. Helaas kan ik niet achterhalen wie tegen de bezorger gezegd heeft dat het pakket niet besteld zou zijn. Het pakket is in dit geval retour gestuurd naar de verzender en die moeten het pakket opnieuw toe gaan sturen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 02 mei 2017 om 16:59 geantwoord

Het blijft een vreemd verhaal, deze chauffeur is de 29 ste nooit bij ons aan de deur geweest anders was dit niet zo,n kostenpost geworden, plus dat ik nu maar moet afwachten of dit bedrijf het nogmaals naar mij op gaat sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Meijering