Klacht: Foutieve facturatie Billink en Myuniquestyle.nl

op 03 september 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb enige tijd geleden een bestelling geplaatst bij Myuniquestyle.nl, mijn eerst geselecteerde bestelling wilde ik plaatsen met de keuze achteraf betalen via Billink, waarop ik vervolgens de melding kreeg dat deze keuze niet mogelijk was.
Daarom plaatste ik een nieuwe bestelling en betaalde deze direct via IDEAL. Hierbij waren de verzendkosten al meegerekend. Ik ontving mijn bestelling via de brievenbus en tot mijn verbazing zaten de producten van de eerste bestelling in het doosje.

Uiteraard had ik hierover contact kunnen opnemen met Myuniquestyle, zij hadden overduidelijk een fout gemaakt, dit is er door omstandigheden bij in geschoten.
Vervolgens kreeg ik in de brievenbus een brief van Billink met de factuur van de producten welke ik niet had besteld! Anders had ik uiteraard geen tweede bestelling geplaatst. Ook werden de verzendkosten nogmaals beteken en daarbij 2 x 12.50 herinnering kosten. Billink liet mij in de brief weten dat zij mij op een email adres herinneringen heeft verstuurd. DEZE BESTAAT NIET!. Daarom was het vast nodig te vermelden in de brief. Ook de verzendkosten zijn foutief berekend ik had de verzendingsloten (lees 1 brievenbuspakket) al betaald via i deal.
Ik kon mijn ogen niet geloven, zo ontzettend veel fouten zijn er gemaakt in deze zaak van alle kanten.

Inmiddels ligt de factuur meer dan verdubbeld bij de deurwaarder LAVG. Zij adviseerde mij contact op te nemen met Myuniquestyle, ik heb daar gesproken met een op eerste indruk vriendelijke vrouw. Zij vertelde mij dat zij met een nieuw systeem werkten (misschien is daar de fout ontstaan) vervolgens vroeg zij uitgerekend bij mij na of ik de bestelling echt niet al had betaald?? Zo stond het namelijk wel al in hun systeem!!!

Ik had haar bovenstaand verhaal al duidelijk uitgelegd en vertelde zoals elke keer weer met wie ik ook spreek, dat ik de producten naar mijn idee echt niet meer had besteld, maar wel had ontvangen? Daarom was ik zeker bereid om voor de producten te betalen minus de extra kosten en de verzendkosten. De mevrouw gaf bij mij aan het naar haar idee prima te vinden, maar dat ze geen inspraak meer heeft op het dossier bin de Deurwaarder LAVG en bood mij een kadobonn van 5,95 aan voor het ongemak. Ik accepteerde dit om van al het gezeur af te zijn.
TOT OP HEDEN GEEN KORTINGSCODE ONTVANGEN.
Na dit gesprek nam ik contact op met gerechtsdeurwaarder LAVG met mevrouw Lammers om een betalingsregeling te treffen en legde toch ook nog even mijn voorgaande gesprek met Myuniquestyle uit. De medewerker gaf aan dat er vast niet zomaar een bon word uitgereikt en dat er wel eens iets misgegaan kon zijn, maar dat zij alleen kunnen handelen uit opdracht van myuniquestyle!!

Ik heb tot op heden ook mijn betalingsregeling niet overgemaakt, omdat Myuniquestyle aan de telefoon duidelijk de fouten kenbaar maakte en zich ook niet aan de afspraak houden met de bon!

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik was bereid om te betalen al van het begin, maar op deze manier word mij echt onrecht aangedaan en dit laat ik niet toe!!!

De Factuur moet aangepast worden, ook een optie is dat ik de producten van waardeloze kwaliteit terugstuur. De verzendkosten bekostigd ik dan zelf met alle liefde, om van dit gezeur af te zijn!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 03 september 2018 om 13:44 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Vervelend om te lezen dat uw vraag na diverse contactmomenten nog niet is opgelost. Daar wij als Billink zijnde de facturatie voor Myuniquestyle.nl verzorgen, staan we je hierin graag bij. Hierbij moeten wij opmerken dat we het jammer vinden dat deze klacht ons in dit stadium bereikt.

Op basis van uw e-mail adres kan ik bij ons geen order vinden. Gelieve contact met ons op te nemen via 0900 - 04 000 31, wij zullen u dan verder helpen en eventueel LAVG van instructies voorzien.

Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door BOOS123