Klacht: Foutieve bezorging

op 04 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Boom, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u al meerdere keren post van uw buren heeft ontvangen en ik kan me voorstellen dat u dit een kwalijke zaak vindt. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil graag nagaan of ik een klacht voor u in kan dienen. Kunt u hiervoor aangeven of de poststukken van nummer 18 voorzien waren van een PostNL-logo enof een oranje streepjescode? Inzien deze gegevens zichtbaar waren, kan ik een klacht voor u indienen. De reden voor deze vraag is dat er meerdere postorganisaties in Nederland actief zijn die verantwoordelijk zijn voor de bezorging van post. Om de klacht te kunnen registreren heb ik nog een aantal vragen voor u. - Op welke datum heeft u voor het laatst poststukken ontvangen die voor uw buren op huisnummer 18 bestemd waren? - Heeft u deze poststukken bij uw buren bezorgd of in de oranje brievenbus gedaan? - Zo nee, zou u hiertoe bereid zijn? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht almereboom

3 maanden geleden - Hallo het was idd post van postnl de laatste keer dat wij het vonden was donderdag jl en daarvoor waren we 3 weken niet thuis we hebben de post uiteraard aan de buren gegeven met uitleg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 september 2018 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Boom,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de postbezorging op uw adres op deze manier verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij of zij zal deze klacht verder oppakken en zal de betreffende bezorger aanspreken op de gang van zaken. Indien nodig zullen er passende maatregelen worden genomen, omdat dit door de leidinggevende wordt afgehandeld zult u hierover zelf geen persoonlijk bericht meer ontvangen. Hartelijk dank voor het alsnog correct afleveren van de poststukken. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres nu weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door almereboom