Klacht: Foutieve bezorging

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week heb ik een artikel besteld bij Snipes. Hiervan kreeg ik bevestiging nadat het het DHL was aangenomen maar geen email wanneer ik het pakketje kon ontvangen. Helaas heb ik hierdoor de bezorger misgelopen.
Het mooie is: Ik wist niet dat de bezorger was geweest totdat zojuist mijn buurvrouw voor de deur stond met het briefje waarop staat dat de bezorger mij heeft gemist. Deze buurvrouw woont 3 verdiepingen hoger, haar brievenbus is op de begane grond maar toch is de bezorger helemaal naar boven gelopen om het briefje onder haar deur door te schuiven. Ik vind dit een uitermate vreemde manier van bezorgen en informatie doorgeven.

Gewenste Oplossing:

Excuses zijn op zn plaats. En omdat betreffende pakketje een kerst cadeau is, ontvang ik dit nog graag voor de kerst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 17:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat uw niet thuis kaartje elders in de brievenbus is geleverd. Dit is zeker niet de bedoeling. Excuses hiervoor. De zending de volgende dag alsnog bij u geleverd.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel webcare en klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kellymignon