Klacht: Foutieve adresmelding

op 09 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje naar Italië verstuurd.
In Utrecht (?) door medewerker van PostNL foutief adres ingevuld en vermeld op de track en trace.
Stad juist, straat volledig fout. Compleet verschillend van het adres op het pakje.
Ik heb via de klantenservice van Postnl meteen hierop gewezen. Antwoord: kunnen we nu niks aan doen.
Na ruim een week is het pakje in Italië toegekomen en zoals gevreesd niet afgeleverd. Zij hebben het foutieve adres gevolgd en natuurlijk is dat niet gelukt.
Ik heb hierop gisteravond contact gehad met de klantenservice en zij hebben mij gezegd dat het pakje alleen kan worden geretourneerd!!!

Ik begrijp niet waarom men het niet kan afleveren op het adres dat daadwerkelijk op het pakje staat.

Gewenste Oplossing:

Als het pakje op het juiste adres afgeleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 augustus 2017 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Corbeels,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg vervelend dat uw zending naar Italië nog niet is bezorgd en dat de klaarblijkelijk naar een verkeerd adres is gezonden. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Een zending naar Italië is normaal gesproken drie tot vijf werkdagen onderweg. Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd met een link naar een navraagformulier waarmee u een onderzoek kunt opstarten om de situatie te onderzoeken. Ik adviseer u om het formulier zo volledig mogelijk in te vullen. U ontvangt direct na het terugsturen van het webformulier een ontvangstmelding in de browser. In de ontvangstmelding in de browser wordt aangegeven binnen hoeveel dagen we contact met u opnemen over de voortgang van het onderzoek.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jozefa