Klacht: foutief gemeld bij incasso door DHL

kumargk op 20 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben een oude klant van DHL.Ik ontvang regelmatig zendingen vanuit Buitenland.Ik betaal mijn facturen bijn altijd op tijd.in juni/juli heb ik 2 zendingen ontvangen.De kosten van de zendingen(BTW INVOERRECHTEN) heb ik dubbel betaald.
Op het aanwijging van mijn boekhouder heb ik gemeld bij boekhouding van DHL.
Ik ben verteld om per mail te contacteren.Heb mail gestuurd met alle bewijzen van de betalingen .
Tegen de tijd ontving weer 2 zendingen.De mederker van DHL heeft de openstaande facturen van de laatste zendingen verrekend met de dubbel betaling.

Dus ik heb van afdeling boekhouding van DHL bevstiging gekregen dat de facturen zijn betaald.

3 weken later krijg ik een brief van Incasso buro met de openstaande facturen te betalen plus incassokosten.

Ik heb geprobeert min verhaal neer te leggen bij DHL maar niemand is bereid te luisteren en de fout recht zetten.

Ze verwijzen mij naar incassoburo.

Waarom moet ik bij incassoburo zijn DHL moet zelf eigen rotzooi oplossen niet de klanten belasten.

Ik ben zeer ongelukkig met de houding van DHL.

Iedereen schiuft naar ander.

ik wacht op de reaktie van DHL eeerst.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie! Wat vervelend om te horen dat dit nog niet is opgelost. Kan het zijn dat dit om een zending is gegaan van DHL Express? Heeft u wellicht nog het tracktrace-nummer van de betreffende zending? Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht kumargk

1 jaar geleden - het gaat om 2 facturen van DHL Express. Factuur nr.DBI 2095819,Factuur nr.DBI 2109733

DHL

Heeft op 20 september 2021 om 17:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door kumargk