Klacht: Foutief adres/Adres onbekend (?)

op 04 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht
In het kantoorpand gelegen te H.J.E Wenckebachweg 123, Amsterdam worden regelmatig geen pakketten of briefpost bezorgd. De vaste bezorger voor deze regio vermeld de volgende reden: Adres onbekend.

PostNL zelf heeft talloze klachten ontvangen over dit probleem.
De klantenservice van PostNL verwijst ons naar de afzender die deze klacht dan moet indienen + claim. Complete onzin.

Er is ook meerdere malen actie ondernomen met de bezorger door hem aan te spreken op het feit dat het adres bekend is en hij de post/pakketten feitelijk bij de receptie kan achterlaten. Dit is een derde partij die gemachtigd is te tekenen voor ieder.

PostNL onderneemt zelf geen actie wat betreft het oplossen van dit probleem en wij als kantoorpand kunnen geen pakketten ontvangen om deze reden.

Ik ben tevreden als de bezorger niet met een slappe smoes komt dat het adres onbekend is terwijl deze er gewoon is. Als de bezorger de moeite neemt even naar binnen te stappen en het af te leveren is het probleem opgelost.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Murgioni, Dank u wel voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. Uit uw bericht maak ik op dat u al geruime tijd problemen ondervindt wat betreft uw bezorging. Dit omdat uw pakketten niet worden bezorgd, vanwege de reden 'adres onbekend'. Ik kan mij voorstellen dat u hier goed klaar mee bent en kijk dan ook graag met u mee richting een passende oplossing. Graag ontvang ik van u een 3S-code van een pakket wat recentelijk niet afgeleverd werd, omdat uw adres onbekend zou zijn. We kunnen hierover wel degelijk een klacht aanmaken, zodat het met uw bezorger wordt besproken. Zou u deze kunnen sturen? Ik hoor graag van u/ Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Murgioni, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Naast de info die al is gevraagd zou ik ook graag nog uw huisnummer ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:26 geantwoord

Geachte heer Murgioni,