Klacht: Foutief adres/Adres onbekend (?)

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het kantoorpand gelegen te H.J.E Wenckebachweg 123, Amsterdam worden regelmatig geen pakketten of briefpost bezorgd. De vaste bezorger voor deze regio vermeld de volgende reden: Adres onbekend.

PostNL zelf heeft talloze klachten ontvangen over dit probleem.
De klantenservice van PostNL verwijst ons naar de afzender die deze klacht dan moet indienen + claim. Complete onzin.

Er is ook meerdere malen actie ondernomen met de bezorger door hem aan te spreken op het feit dat het adres bekend is en hij de post/pakketten feitelijk bij de receptie kan achterlaten. Dit is een derde partij die gemachtigd is te tekenen voor ieder.

PostNL onderneemt zelf geen actie wat betreft het oplossen van dit probleem en wij als kantoorpand kunnen geen pakketten ontvangen om deze reden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de bezorger niet met een slappe smoes komt dat het adres onbekend is terwijl deze er gewoon is. Als de bezorger de moeite neemt even naar binnen te stappen en het af te leveren is het probleem opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 juni 2017 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Murgioni.

Zo te zien heeft u uw klacht dubbel geplaatst op deze website. Op uw eerdere bericht heb ik inmiddels een reactie geplaatst. Deze (dubbele) klacht zal ik dan ook als opgelost beschouwen.

Ik hoor graag van u wat betreft de problemen rondom de bezorging van uw pakketten.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door giuseppe123